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Markets of one : creating customer-unique value through mass customization

edited with an introduction by James H. Gilmore and B. Joseph Pine II. -- Harvard Business School Pub., 2000. -- (The Harvard business review book series). <BB21107909>
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No. 巻号 配置場所 請求記号 資料ID コメント 状態 禁帯出区分 予約 Web書棚
0001 深草.8号館閉架3F 675/GIL-B 10000062964 一般 0件
巻号
所蔵館 深草
配置場所 深草.8号館閉架3F
請求記号 675/GIL-B
資料ID 10000062964
コメント
状態
禁帯出区分 一般
返却予定日
予約 0件
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書誌詳細

標題および責任表示 Markets of one : creating customer-unique value through mass customization / edited with an introduction by James H. Gilmore and B. Joseph Pine II
出版・頒布事項 Boston, Mass. : Harvard Business School Pub. , c2000
形態事項 xxv, 210 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 1578512387
書誌構造リンク The Harvard business review book series <BB10007900>//a
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注記 Includes index
NCID BA46380898
本文言語コード 英語
著者標目リンク Gilmore, James H., 1959- <AU00248202>
著者標目リンク Pine, B. Joseph <AU00240294>
分類標目 マーケティング NDC9:675.3
分類標目 LCC:TS155.65
分類標目 DC21:670.42/7
件名標目等 Flexible manufacturing systems
件名標目等 Product management
件名標目等 Relationship marketing