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Psyching the ads : the case book of advertising : the methods and results of 180 advertisements

by Carroll Rheinstrom. -- Arno Press, 1976. -- (Getting and spending). <BB20547524>
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No. 巻号 配置場所 請求記号 資料ID コメント 状態 禁帯出区分 予約 Web書棚
0001 紫光館.保存書庫B 365/GET-B/41 19700041793 一般 0件
巻号
所蔵館 紫光館(深草)
配置場所 紫光館.保存書庫B
請求記号 365/GET-B/41
資料ID 19700041793
コメント
状態
禁帯出区分 一般
返却予定日
予約 0件
Web書棚

書誌詳細

標題および責任表示 Psyching the ads : the case book of advertising : the methods and results of 180 advertisements / by Carroll Rheinstrom
出版・頒布事項 New York : Arno Press , 1976 [c1929]
形態事項 x, 362 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0405080433
書誌構造リンク Getting and spending <BB10013171>//a
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注記 Reprint of the ed. published by Covici, Friede, New York
NCID BA03785118
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Rheinstrom, Carroll <>
分類標目 LCC:HF5823
分類標目 DC:659.1
件名標目等 Advertising