龍谷大学図書館

Reading to learn (RTL) pedagogy : an intervention to improve reading and writing across grades

Tawanda Wallace Mataka, Tawanda Mukurunge, Takura Bhila. -- LAP Lambert Academic Pub., 2020. <BB32171117>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配置場所 請求記号 資料ID コメント 状態 禁帯出区分 予約 Web書棚
0001 深草.8号館閉架3F 807/MAT-U 12205021244 一般 0件
巻号
所蔵館 深草
配置場所 深草.8号館閉架3F
請求記号 807/MAT-U
資料ID 12205021244
コメント
状態
禁帯出区分 一般
返却予定日
予約 0件
Web書棚

書誌詳細

標題および責任表示 Reading to learn (RTL) pedagogy : an intervention to improve reading and writing across grades / Tawanda Wallace Mataka, Tawanda Mukurunge, Takura Bhila
出版・頒布事項 Beau Bassin : LAP Lambert Academic Pub. , c2020
形態事項 43 p. : ill. ; 23 cm
巻号情報
ISBN 9786203200027
注記 Includes bibliographical references (p. 37-42)
NCID BC15446114
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Mataka, Tawanda Wallace <>
著者標目リンク Mukurunge, Tawanda <>
著者標目リンク Bhila, Takura <>