龍谷大学図書館

The contemporary relevance of John Dewey's theories on teaching and learning : Deweyan perspectives on standardization, accountability, and assessment in education

edited by JuliAnna Ávila ... [et al.] ; : hbk. -- Routledge, 2022. -- (Routledge international studies in the philosophy of education). <BB32155743>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配置場所 請求記号 資料ID コメント 状態 禁帯出区分 予約 Web書棚
0001 : hbk 大宮.積層開架 560.253/AVI 22100024931 一般 0件
巻号 : hbk
所蔵館 大宮
配置場所 大宮.積層開架
請求記号 560.253/AVI
資料ID 22100024931
コメント
状態
禁帯出区分 一般
返却予定日
予約 0件
Web書棚

書誌詳細

標題および責任表示 The contemporary relevance of John Dewey's theories on teaching and learning : Deweyan perspectives on standardization, accountability, and assessment in education / edited by JuliAnna Ávila ... [et al.]
出版・頒布事項 New York : Routledge , 2022
形態事項 xxx, 324 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
巻次等 : hbk
ISBN 9780367621483
書誌構造リンク Routledge international studies in the philosophy of education <BB11004367>//a
 >>シリーズで再検索する
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BC11339633
本文言語コード 英語
著者標目リンク Ávila, JuliAnna <AU00419666>
分類標目 DC23:371.144
件名標目等 Dewey, John, 1859-1952
件名標目等 Educational accountability
件名標目等 Educational tests and measurements
件名標目等 Education -- Philosophy