龍谷大学図書館

Teacher education for sustainable development and global citizenship : critical perspectives on values, curriculum and assessment

edited by Philip Bamber ; : pbk. -- Routledge, 2020. -- (Critical global citizenship education). <BB32152000>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配置場所 請求記号 資料ID コメント 状態 禁帯出区分 予約 Web書棚
0001 : pbk 深草.8号館閉架B2 374.3/BAM-U 12105024108 一般 0件
巻号 : pbk
所蔵館 深草
配置場所 深草.8号館閉架B2
請求記号 374.3/BAM-U
資料ID 12105024108
コメント
状態
禁帯出区分 一般
返却予定日
予約 0件
Web書棚

書誌詳細

標題および責任表示 Teacher education for sustainable development and global citizenship : critical perspectives on values, curriculum and assessment / edited by Philip Bamber
出版・頒布事項 New York : Routledge , 2020
形態事項 xxviii, 230 p. : ill. ; 23 cm
巻号情報
巻次等 : pbk
ISBN 9780367727437
書誌構造リンク Critical global citizenship education <BB32151999>//a
 >>シリーズで再検索する
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BC10573737
本文言語コード 英語
著者標目リンク Bamber, Philip M <AU00418789>
分類標目 DC23:338.927071
件名標目等 Sustainable development -- Study and teaching
件名標目等 World citizenship -- Study and teaching
件名標目等 Education -- Aims and objectives