龍谷大学図書館

Language teacher recognition : narratives of Filipino English teachers in Japan

Alison Stewart ; : hbk. -- Multilingual Matters, 2020. -- (New perspectives on language and education ; 80). <BB32124157>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配置場所 請求記号 資料ID コメント 状態 禁帯出区分 予約 Web書棚
0001 : hbk 深草.8号館閉架3F 830.7/STE-U 12005022525 貸出中 一般 0件
巻号 : hbk
所蔵館 深草
配置場所 深草.8号館閉架3F
請求記号 830.7/STE-U
資料ID 12005022525
コメント
状態 貸出中
禁帯出区分 一般
返却予定日 2021/12/1
予約 0件
Web書棚

書誌詳細

標題および責任表示 Language teacher recognition : narratives of Filipino English teachers in Japan / Alison Stewart
出版・頒布事項 Bristol : Multilingual Matters , c2020
形態事項 ix, 140 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
巻次等 : hbk
ISBN 9781788927895
書誌構造リンク New perspectives on language and education <BB21384366> 80//a
 >>シリーズで再検索する
注記 Includes bibliographical references (p. 125-135) and index
NCID BB30748257
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Stewart, Alison, 1961- <AU00413917>
分類標目 LCC:PE1068.J3
分類標目 DC23:428.0071/052
件名標目等 Filipino English Teacher in Japan (Professional association)
件名標目等 English teachers -- Japan -- Attitudes
件名標目等 English teachers -- Psychology
件名標目等 English language -- Study and teaching (Elementary) -- Japan
件名標目等 Filipinos -- Japan -- Attitudes
件名標目等 Filipinos -- Japan -- Social conditions
件名標目等 Foreign workers -- Japan -- Attitudes
件名標目等 Recognition (Philosophy)
件名標目等 Identity (Philosophical concept) -- Social aspects -- Japan