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Fashion branding and communication : core strategies of European luxury brands

Byoungho Jin, Elena Cedrola, editors. -- Palgrave Macmillan, 2017. -- (Palgrave studies in practice : global fashion brand management / series editors, Byoungho Jin, Elena Cedrola)(Palgrave pivot). <BB32028149>
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No. 巻号 配置場所 請求記号 資料ID コメント 状態 禁帯出区分 予約 Web書棚
0001 深草.8号館閉架3F 589.2/JIN-B 11705031257 一般 0件
巻号
所蔵館 深草
配置場所 深草.8号館閉架3F
請求記号 589.2/JIN-B
資料ID 11705031257
コメント
状態
禁帯出区分 一般
返却予定日
予約 0件
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書誌詳細

標題および責任表示 Fashion branding and communication : core strategies of European luxury brands / Byoungho Jin, Elena Cedrola, editors
出版・頒布事項 [New York] : Palgrave Macmillan , c2017
形態事項 xviii, 188 p. : ill., map, ports. ; 22 cm
巻号情報
ISBN 9781137523426
書誌構造リンク Palgrave studies in practice : global fashion brand management / series editors, Byoungho Jin, Elena Cedrola <BB32028240>//a
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書誌構造リンク Palgrave pivot <BB21533671>//a
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注記 Includes bibliographical references and index
NCID BB23956163
本文言語コード 英語
著者標目リンク Jin, Byoungho <>
著者標目リンク Cedrola, Elena <>
件名標目等 Fashion merchandising -- Europe
件名標目等 Brand name products -- Europe
件名標目等 Branding (Marketing) -- Europe
件名標目等 Luxuries -- Europe
件名標目等 Fashion merchandising -- Europe -- Case studies