龍谷大学図書館

A language as social semiotic-based approach to teaching and learning in higher education

Caroline Coffin, Jim Donohue. -- Wiley, 2014. -- (Language learning monograph series / editor, Richard Young ; general editor, Alexander Z. Guiora). <BB32091518>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配置場所 請求記号 資料ID コメント 状態 禁帯出区分 予約 Web書棚
0001 深草.8号館閉架3F 807/COF-U 11905031183 一般 0件
巻号
所蔵館 深草
配置場所 深草.8号館閉架3F
請求記号 807/COF-U
資料ID 11905031183
コメント
状態
禁帯出区分 一般
返却予定日
予約 0件
Web書棚

書誌詳細

標題および責任表示 A language as social semiotic-based approach to teaching and learning in higher education / Caroline Coffin, Jim Donohue
出版・頒布事項 Chichester : Wiley , c2014
形態事項 xii, 308 p. : ill. ; 23 cm
巻号情報
ISBN 9781118923825
書誌構造リンク Language learning monograph series / editor, Richard Young ; general editor, Alexander Z. Guiora <BB11010378>//a
 >>シリーズで再検索する
注記 Includes bibliographical references (p. 287-297) and index
NCID BB20887348
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Coffin, Caroline <AU00327549>
著者標目リンク Donohue, Jim <>
分類標目 LCC:P53.774
分類標目 DC23:418.0071
件名標目等 Language and languages -- Study and teaching (Higher)
件名標目等 Semiotics -- Social aspects
件名標目等 Language arts (Higher) -- Correlation with content subjects
件名標目等 Interdisciplinary approach in education