龍谷大学図書館

Cognitive-functional approaches to the study of Japanese as a second language

edited by Kaori Kabata and Kiyoko Toratani. -- De Gruyter Mouton, 2016. -- (Studies on language acquisition ; 46). <BB32015326>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配置場所 請求記号 資料ID コメント 状態 禁帯出区分 予約 Web書棚
0001 深草.8号館閉架3F 810.7/KAB-C 11605042214 一般 0件
巻号
所蔵館 深草
配置場所 深草.8号館閉架3F
請求記号 810.7/KAB-C
資料ID 11605042214
コメント
状態
禁帯出区分 一般
返却予定日
予約 0件
Web書棚

書誌詳細

標題および責任表示 Cognitive-functional approaches to the study of Japanese as a second language / edited by Kaori Kabata and Kiyoko Toratani
出版・頒布事項 Boston : De Gruyter Mouton , c2016
形態事項 vi, 371 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 9781614517061
書誌構造リンク Studies on language acquisition <BB10012388> 46//a
 >>シリーズで再検索する
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BB20577588
本文言語コード 英語
著者標目リンク Kabata, Kaori <AU00378154>
著者標目リンク Toratani, Kiyoko <AU00378155>
分類標目 LCC:PL520.A8
分類標目 DC23:495.680071
件名標目等 Japanese language -- Textbooks for foreign speakers -- English
件名標目等 Japanese language -- Study and teaching -- English speakers
件名標目等 Intercultural communication
件名標目等 Teachers, Foreign -- United States
件名標目等 Teaching -- Cross-cultural studies