龍谷大学図書館

High-stakes schooling : what we can learn from Japan's experiences with testing, accountability, and education reform

Christopher Bjork ; : cloth, : pbk.. -- The University of Chicago Press, 2016. <BB32009113>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配置場所 請求記号 資料ID コメント 状態 禁帯出区分 予約 Web書棚
0001 : pbk. 深草.8号館閉架B2 372.1/BJO-H 11600039014 一般 0件
巻号 : pbk.
所蔵館 深草
配置場所 深草.8号館閉架B2
請求記号 372.1/BJO-H
資料ID 11600039014
コメント
状態
禁帯出区分 一般
返却予定日
予約 0件
Web書棚

書誌詳細

標題および責任表示 High-stakes schooling : what we can learn from Japan's experiences with testing, accountability, and education reform / Christopher Bjork
出版・頒布事項 Chicago : The University of Chicago Press , 2016
形態事項 [vii], 251 p. ; 23 cm
巻号情報
巻次等 : cloth
ISBN 9780226309385
巻号情報
巻次等 : pbk.
ISBN 9780226309415
注記 Includes bibliographical references(p. [227]-242) and index
NCID BB20229140
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Björk, Christopher <AU00268833> author
分類標目 LCC:LA1311.83
分類標目 DC23:370.952
件名標目等 Educational change -- Japan
件名標目等 Curriculum change -- Japan
件名標目等 Educational tests and measurements -- Japan
件名標目等 Educational change -- United States