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Business, society and politics : multinationals in emerging markets

edited by Amjad Hadjikhani, Ulf Elg, Pervez Ghauri. -- 1st ed. -- Emerald, 2012. -- (International business and management series ; v. 28). <BB21583419>
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No. 巻号 配置場所 請求記号 資料ID コメント 状態 禁帯出区分 予約 Web書棚
0001 深草.8号館閉架B2 335.5/HAD-B 11405043687 一般 0件
巻号
所蔵館 深草
配置場所 深草.8号館閉架B2
請求記号 335.5/HAD-B
資料ID 11405043687
コメント
状態
禁帯出区分 一般
返却予定日
予約 0件
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書誌詳細

標題および責任表示 Business, society and politics : multinationals in emerging markets / edited by Amjad Hadjikhani, Ulf Elg, Pervez Ghauri
版事項 1st ed
出版・頒布事項 Bingley : Emerald , 2012
形態事項 xxix, 340 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 9781780529905
書誌構造リンク International business and management series <BB10032025> v. 28//a
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NCID BB14456986
本文言語コード 英語
著者標目リンク Hadjikhani, Amjad <AU00400416>
著者標目リンク Elg, Ulf <>
著者標目リンク Ghauri, Pervez N., 1948- <AU00087303>
分類標目 DC23:658.049
件名標目等 International business enterprises -- Developing countries -- Management
件名標目等 International business enterprises -- Political aspects -- Developing countries
件名標目等 International business enterprises -- Social aspects -- Developing countries