龍谷大学図書館

The boundaries of marketing and consumer practice

edited by Mark Tadajewski and Robert Cluley. -- SAGE, 2014. -- (SAGE library of marketing . International perspectives of marketing theory ; v. 3). <BB21543444>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配置場所 請求記号 資料ID コメント 状態 禁帯出区分 予約 Web書棚
0001 深草.8号館閉架3F 675/INT-B/3 11300068888 一般 0件
巻号
所蔵館 深草
配置場所 深草.8号館閉架3F
請求記号 675/INT-B/3
資料ID 11300068888
コメント
状態
禁帯出区分 一般
返却予定日
予約 0件
Web書棚

書誌詳細

標題および責任表示 The boundaries of marketing and consumer practice / edited by Mark Tadajewski and Robert Cluley
出版・頒布事項 London : SAGE , 2014
形態事項 xvi, 432 p. : ill. ; 24 cm
書誌構造リンク SAGE library of marketing <BB21343836> . International perspectives of marketing theory ; v. 3//ab
 >>シリーズで再検索する
注記 ISBN for subseries: 9781446273609
注記 Includes bibliographical references
NCID BB14422893
本文言語コード 英語
著者標目リンク Tadajewski, Mark <AU00317132> editor of compilation
著者標目リンク Cluley, Robert <AU00346865> editor of compilation
分類標目 DC23:658.8001
件名標目等 Marketing -- Philosophy