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Brand valued : how socially valued brands hold the key to a sustainable future and business success

Guy Champniss and Fernando Rodés Vilà ; : hardback. -- John Wiley & Sons, 2011. <BB21498683>
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No. 巻号 配置場所 請求記号 資料ID コメント 状態 禁帯出区分 予約 Web書棚
0001 : hardback 深草.8号館閉架3F 675/CHA-H 11205043901 一般 0件
巻号 : hardback
所蔵館 深草
配置場所 深草.8号館閉架3F
請求記号 675/CHA-H
資料ID 11205043901
コメント
状態
禁帯出区分 一般
返却予定日
予約 0件
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書誌詳細

標題および責任表示 Brand valued : how socially valued brands hold the key to a sustainable future and business success / Guy Champniss and Fernando Rodés Vilà
出版・頒布事項 Chichester : John Wiley & Sons , 2011
形態事項 xxiv, 290 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
巻次等 : hardback
ISBN 9781119976677
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BB0762758X
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Champniss, Guy <>
著者標目リンク Rodés Vilà, Fernando <>
分類標目 LCC:HF5415.1255
分類標目 DC22:658.8/27
件名標目等 Branding (Marketing) -- Social aspects
件名標目等 Social responsibility of business
件名標目等 BUSINESS & ECONOMICS / General bisacsh