龍谷大学図書館

Second language task complexity : researching the cognition hypothesis of language learning and performance

edited by Peter Robinson ; : pbk, : hb. -- J. Benjamins Pub. Co., 2011. -- (Task-based language teaching : issues, research and practice / editors, Martin Bygate, John M. Norris, Kris Van den Branden ; v. 2). <BB21504992>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配置場所 請求記号 資料ID コメント 状態 禁帯出区分 予約 Web書棚
0001 : pbk 瀬田.新館2F開架 401.93/ROB 31200036073 一般 0件
巻号 : pbk
所蔵館 瀬田
配置場所 瀬田.新館2F開架
請求記号 401.93/ROB
資料ID 31200036073
コメント
状態
禁帯出区分 一般
返却予定日
予約 0件
Web書棚

書誌詳細

標題および責任表示 Second language task complexity : researching the cognition hypothesis of language learning and performance / edited by Peter Robinson
出版・頒布事項 Amsterdam ; Philadelphia : J. Benjamins Pub. Co. , c2011
形態事項 xii, 345 p. : ill. ; 25 cm
巻号情報
巻次等 : pbk
ISBN 9789027207203
巻号情報
巻次等 : hb
ISBN 9789027207197
書誌構造リンク Task-based language teaching : issues, research and practice / editors, Martin Bygate, John M. Norris, Kris Van den Branden <BB21506453> v. 2//a
 >>シリーズで再検索する
注記 Includes bibliographical references and indexes
NCID BB06912773
本文言語コード 英語
著者標目リンク Robinson, Peter <>
分類標目 LCC:P118.2
分類標目 DC22:401/.93
件名標目等 Second language acquisition
件名標目等 Language and languages -- Study and teaching