龍谷大学図書館

Harvard business review on increasing customer loyalty

Harvard Business Review Press, 2011. -- (Harvard business review paperback books). <BB21470278>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配置場所 請求記号 資料ID コメント 状態 禁帯出区分 予約 Web書棚
0001 深草.8号館閉架3F 673.3/HAR-B 11105044487 一般 0件
巻号
所蔵館 深草
配置場所 深草.8号館閉架3F
請求記号 673.3/HAR-B
資料ID 11105044487
コメント
状態
禁帯出区分 一般
返却予定日
予約 0件
Web書棚

書誌詳細

標題および責任表示 Harvard business review on increasing customer loyalty
出版・頒布事項 Boston, Mass. : Harvard Business Review Press , c2011
形態事項 221 p. : ill. ; 21 cm
巻号情報
ISBN 9781422162521
書誌構造リンク Harvard business review paperback books <BB10000029>//a
 >>シリーズで再検索する
その他の標題 裏表紙タイトル:Increasing customer loyalty
その他の標題 表紙タイトル:Harvard business review increasing customer loyalty : expert advice on making your customers loyal and profitable from Harvard business review
その他の標題 背表紙タイトル:HBR on increasing customer loyalty
注記 Includes index
NCID BB06556861
本文言語コード 英語
分類標目 LCC:HF5415.525
分類標目 DC22:658.8/343
件名標目等 Customer loyalty
件名標目等 Customer relations