龍谷大学図書館

Theoretical and empirical perspectives in critical marketing studies

edited by Mark Tadajewski and Pauline Maclaran. -- Sage, 2009. -- (SAGE library of marketing . Critical marketing studies ; v. 2). <BB21424466>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配置場所 請求記号 資料ID コメント 状態 禁帯出区分 予約 Web書棚
0001 深草.8号館閉架3F 675/CRI-B/2 10900039203 一般 0件
巻号
所蔵館 深草
配置場所 深草.8号館閉架3F
請求記号 675/CRI-B/2
資料ID 10900039203
コメント
状態
禁帯出区分 一般
返却予定日
予約 0件
Web書棚

書誌詳細

標題および責任表示 Theoretical and empirical perspectives in critical marketing studies / edited by Mark Tadajewski and Pauline Maclaran
出版・頒布事項 Los Angeles : Sage , 2009
形態事項 vi, 418 p. : ill. ; 24 cm
書誌構造リンク SAGE library of marketing <BB21343836> . Critical marketing studies ; v. 2//ab
 >>シリーズで再検索する
注記 Includes bibliographical references
NCID BA89936738
本文言語コード 英語
著者標目リンク Tadajewski, Mark <AU00317132>
著者標目リンク Maclaran, Pauline <AU00317131>
分類標目 DC22:658.8
件名標目等 Marketing
件名標目等 Consumer behavior
件名標目等 Marketing research