龍谷大学図書館

Preliminary report on the environmental investigation for the conservation of the Bamiyan site : 2005 and 2006 seasons

[edited and published by Japan Center for International Cooperation in Conservation, National Research Institute for Cultural Properties, Tokyo]. -- Japan Center for International Cooperation in Conservation, National Research Institute for Cultural Properties, Tokyo, 2009. -- (アフガニスタン文化遺産調査資料集 ; suppl. 3). <BB21424608>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配置場所 請求記号 資料ID コメント 状態 禁帯出区分 予約 Web書棚
0001 深草.和顔館閉架3 702.26/REC/B-2-3 10900006191 一般 0件
巻号
所蔵館 深草
配置場所 深草.和顔館閉架3
請求記号 702.26/REC/B-2-3
資料ID 10900006191
コメント
状態
禁帯出区分 一般
返却予定日
予約 0件
Web書棚

書誌詳細

標題および責任表示 Preliminary report on the environmental investigation for the conservation of the Bamiyan site : 2005 and 2006 seasons / [edited and published by Japan Center for International Cooperation in Conservation, National Research Institute for Cultural Properties, Tokyo]
出版・頒布事項 Tokyo, Japan : Japan Center for International Cooperation in Conservation, National Research Institute for Cultural Properties, Tokyo
出版・頒布事項 [Kabul] : Ministry of Information and Culture, Islamic Republic of Afghanistan , c2009
形態事項 xi, 70 p., [68] p. of plates : ill., maps ; 30 cm. + 1 CD-ROM (4 3/4 in.)
書誌構造リンク アフガニスタン文化遺産調査資料集||アフガニスタン ブンカ イサン チョウサ シリョウシュウ <BB21402579> suppl. 3//a
 >>シリーズで再検索する
注記 Editor: Kazuya Yamauchi
注記 Author: Tomoko Uno
注記 Includes CD-ROM in pocket attached to p. [3] of cover
注記 Accompanying CD-ROM includes measurement data
注記 Includes bibliographical references (p. 67-70, 1st group)
NCID BA89917700
本文言語コード 英語
著者標目リンク 文化財研究所東京文化財研究所文化遺産国際協力センター||ブンカザイ ケンキュウジョ トウキョウ ブンカザイ ケンキュウジョ ブンカ イサン コクサイ キョウリョク センター <AU00001257>
著者標目リンク Afghanistan. Vizārat-i Iṭṭilāʿāt va Kultūr <AU00004098>
著者標目リンク 宇野, 朋子||ウノ, トモコ <AU00329820>
著者標目リンク 山内, 和也||ヤマウチ, カズヤ <AU00001260>
分類標目 歴史・地理 NDLC:GE681
分類標目 LCC:DS375.A-Z+
件名標目等 Bamiyan Site (Afghanistan)
件名標目等 Buddhist antiquities -- Afghanistan -- Bamiyan Site
件名標目等 Afghanistan -- Antiquities -- Collection and preservation