龍谷大学図書館

Authoritative communities : the scientific case for nurturing the whole child

Kathleen Kovner Kline, editor. -- Springer, 2008. -- (The Search Institute series on developmentally attentive community and society). <BB21401531>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配置場所 請求記号 資料ID コメント 状態 禁帯出区分 予約 Web書棚
0001 瀬田.新館1F開架 362.7/KLI 30905011001 一般 0件
巻号
所蔵館 瀬田
配置場所 瀬田.新館1F開架
請求記号 362.7/KLI
資料ID 30905011001
コメント
状態
禁帯出区分 一般
返却予定日
予約 0件
Web書棚

書誌詳細

標題および責任表示 Authoritative communities : the scientific case for nurturing the whole child / Kathleen Kovner Kline, editor
出版・頒布事項 New York : Springer , c2008
形態事項 xxvi, 386 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 9780387727202
書誌構造リンク The Search Institute series on developmentally attentive community and society <BB21401530>//a
 >>シリーズで再検索する
注記 "The scholarly papers and commentaries in this book provided the intellectual foundation for the report titled "Hardwired to connect", which was issued by the Commission on Children at Risk in Washington, D.C., on September 9, 2003"--P. vii
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA86642311
本文言語コード 英語
著者標目リンク Kline, Kathleen Kovner <>
分類標目 LCC:HV1431
件名標目等 Youth development -- United States
件名標目等 Child development -- United States