龍谷大学図書館

Taking brand initiative : how companies can align strategy, culture, and identity through corporate branding

Mary Jo Hatch, Majken Schultz ; foreword by Wally Olins ; : cloth. -- Jossey-Bass, 2008. <BB21498673>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配置場所 請求記号 資料ID コメント 状態 禁帯出区分 予約 Web書棚
0001 : cloth 深草.8号館閉架3F 675/HAT-H 11205043785 一般 0件
巻号 : cloth
所蔵館 深草
配置場所 深草.8号館閉架3F
請求記号 675/HAT-H
資料ID 11205043785
コメント
状態
禁帯出区分 一般
返却予定日
予約 0件
Web書棚

書誌詳細

標題および責任表示 Taking brand initiative : how companies can align strategy, culture, and identity through corporate branding / Mary Jo Hatch, Majken Schultz ; foreword by Wally Olins
出版・頒布事項 San Francisco : Jossey-Bass , c2008
形態事項 xix, 266 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
巻次等 : cloth
ISBN 9780787998301
注記 "Reputation Institute publications"--On jacket
注記 Includes bibliographical references (p. 233-249) and index
NCID BA86086036
本文言語コード 英語
著者標目リンク Hatch, Mary Jo <AU00198357>
著者標目リンク Schultz, Majken <AU00198349>
著者標目リンク Olins, Wally <>
分類標目 LCC:HD59.2
分類標目 DC22:658.8/27
件名標目等 Corporate image
件名標目等 Corporate culture
件名標目等 Branding (Marketing)