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The development of marketing theory and its philosophical underpinnings

edited by Pauline Maclaran, Michael Saren and Mark Tadajewski ; : set. -- Sage, 2008. -- (SAGE library of marketing . Marketing theory ; v. 1). <BB21372117>
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No. 巻号 配置場所 請求記号 資料ID コメント 状態 禁帯出区分 予約 Web書棚
0001 深草.8号館閉架3F 675/MAR-B/1 10700037855 一般 0件
巻号
所蔵館 深草
配置場所 深草.8号館閉架3F
請求記号 675/MAR-B/1
資料ID 10700037855
コメント
状態
禁帯出区分 一般
返却予定日
予約 0件
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書誌詳細

標題および責任表示 The development of marketing theory and its philosophical underpinnings / edited by Pauline Maclaran, Michael Saren and Mark Tadajewski
出版・頒布事項 Los Angeles : Sage , 2008
形態事項 xxxvii, 373 p. : ill. ; 25 cm
巻号情報
巻次等 : set
ISBN 9781847870001
書誌構造リンク SAGE library of marketing <BB21343836> . Marketing theory ; v. 1//ab
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注記 Includes bibliographical references
NCID BA84448045
本文言語コード 英語
著者標目リンク Maclaran, Pauline <AU00317131>
著者標目リンク Saren, Michael <>
著者標目リンク Tadajewski, Mark <AU00317132>