龍谷大学図書館

Common ground, contested territory : examining roles of English language teachers in troubled times

Mark A. Clarke ; foreword by Diane Larsen-Freeman ; : pbk. -- University of Michigan Press, 2007. -- (Surviving innovation ; v. 2). <BB32039090>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配置場所 請求記号 資料ID コメント 状態 禁帯出区分 予約 Web書棚
0001 : pbk 深草.8号館閉架B2 372.53/CLA-U 11705040305 一般 0件
巻号 : pbk
所蔵館 深草
配置場所 深草.8号館閉架B2
請求記号 372.53/CLA-U
資料ID 11705040305
コメント
状態
禁帯出区分 一般
返却予定日
予約 0件
Web書棚

書誌詳細

標題および責任表示 Common ground, contested territory : examining roles of English language teachers in troubled times / Mark A. Clarke ; foreword by Diane Larsen-Freeman
出版・頒布事項 Ann Arbor : University of Michigan Press , c2007
形態事項 ix, 221 p. : ill. ; 26 cm
巻号情報
巻次等 : pbk
ISBN 9780472032136
書誌構造リンク Surviving innovation <BB32039089> v. 2//a
 >>シリーズで再検索する
その他の標題 表紙タイトル:Common ground, contested territory : examining the roles of English language teachers in troubled times
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA84108284
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Clarke, Mark A. <AU00140228>
著者標目リンク Larsen-Freeman, Diane <AU00133444>
分類標目 LCC:LB1025.3
分類標目 DC22:371.102
件名標目等 Teaching -- United States -- Philosophy
件名標目等 Teachers -- United States