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What customers want : using outcome-driven innovation to create breakthrough products and services

Anthony Ulwick. -- McGraw-Hill, 2005. <BB21341387>
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No. 巻号 配置場所 請求記号 資料ID コメント 状態 禁帯出区分 予約 Web書棚
0001 深草.8号館閉架3F 509.6/ULW-B 10605076101 一般 0件
巻号
所蔵館 深草
配置場所 深草.8号館閉架3F
請求記号 509.6/ULW-B
資料ID 10605076101
コメント
状態
禁帯出区分 一般
返却予定日
予約 0件
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書誌詳細

標題および責任表示 What customers want : using outcome-driven innovation to create breakthrough products and services / Anthony Ulwick
出版・頒布事項 New York : McGraw-Hill , c2005
形態事項 xxxv, 202 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0071408673
注記 Includes bibliographical references (p. 189) and index
NCID BA76319488
本文言語コード 英語
著者標目リンク Ulwick, Anthony W., 1957- <AU00309529>
分類標目 LCC:HF5415.153
分類標目 DC22:658.5/75
件名標目等 New products -- Planning
件名標目等 Product management
件名標目等 Strategic planning