龍谷大学図書館

Keeping score for all : the effects of inclusion and accommodation policies on large-scale educational assessments

Committee on Participation of English Language Learners and Students with Disabilities in NAEP and Other Large-Scale Assessments ; Judith Anderson Koenig and Lyle F. Bachman, editors ; pbk., pdf. -- National Academies Press, 2004. <BB21311724>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配置場所 請求記号 資料ID コメント 状態 禁帯出区分 予約 Web書棚
0001 pbk. 瀬田.新館1F開架 371.26/NAT 30505050580 一般 0件
巻号 pbk.
所蔵館 瀬田
配置場所 瀬田.新館1F開架
請求記号 371.26/NAT
資料ID 30505050580
コメント
状態
禁帯出区分 一般
返却予定日
予約 0件
Web書棚

書誌詳細

標題および責任表示 Keeping score for all : the effects of inclusion and accommodation policies on large-scale educational assessments / Committee on Participation of English Language Learners and Students with Disabilities in NAEP and Other Large-Scale Assessments ; Judith Anderson Koenig and Lyle F. Bachman, editors
出版・頒布事項 Washington, DC : National Academies Press , c2004
形態事項 xi, 136 p. : ill. ; 23 cm
巻号情報
巻次等 pbk.
ISBN 0309092531
巻号情報
巻次等 pdf
ISBN 0309533171
注記 Includes bibliographical references (p. 126-132)
NCID BA76223389
本文言語コード 英語
著者標目リンク *National Research Council (U.S.). Committee on Participation of English Language Learners and Students with Disabilities in NAEP and Other Large-Scale Assessments <>
著者標目リンク Koenig, Judith A. <>
著者標目リンク Bachman, Lyle F., 1944- <AU00155874>
分類標目 LCC:LB3060.83
分類標目 DC22:371.26/4
件名標目等 Educational tests and measurements -- United States -- Evaluation
件名標目等 Inclusive education -- United States -- Evaluation
件名標目等 Students with disabilities -- Education -- United States
件名標目等 Limited English-proficient students -- Education -- United States
件名標目等 National Assessment of Educational Progress (Project)