龍谷大学図書館

The impact of high-stakes examinations on classroom teaching : a case study using insights from testing and innovation theory

Dianne Wall ; : pbk. -- Cambridge University Press, 2005. -- (Studies in language testing ; 22). <BB21319659>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配置場所 請求記号 資料ID コメント 状態 禁帯出区分 予約 Web書棚
0001 瀬田.新館2F開架 407/STU/22 30605010286 一般 0件
巻号
所蔵館 瀬田
配置場所 瀬田.新館2F開架
請求記号 407/STU/22
資料ID 30605010286
コメント
状態
禁帯出区分 一般
返却予定日
予約 0件
Web書棚

書誌詳細

標題および責任表示 The impact of high-stakes examinations on classroom teaching : a case study using insights from testing and innovation theory / Dianne Wall
出版・頒布事項 Cambridge, U.K. : Cambridge University Press , 2005
形態事項 xiv, 402 p. : ill. ; 23 cm
巻号情報
巻次等 : pbk
ISBN 0521542499
書誌構造リンク Studies in language testing <BB11007433> 22//a
 >>シリーズで再検索する
注記 Includes bibliographical references (p. 379-392) and index
NCID BA75099320
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Wall, Dianne <AU00002812>
分類標目 LCC:P53.4
件名標目等 Language and languages -- Examinations
件名標目等 Language education
件名標目等 Education and training sigle