龍谷大学図書館

A broad church : conceptual and theoretical developments in relationship marketing

edited by John Egan and Michael J. Harker. -- Sage, 2005. -- (SAGE library in business and management . Relationship marketing / edited by John Egan and Michael J. Harker ; v. 2). <BB21307919>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配置場所 請求記号 資料ID コメント 状態 禁帯出区分 予約 Web書棚
0001 深草.8号館閉架3F 675/REL-B/2 10500038987 一般 0件
巻号
所蔵館 深草
配置場所 深草.8号館閉架3F
請求記号 675/REL-B/2
資料ID 10500038987
コメント
状態
禁帯出区分 一般
返却予定日
予約 0件
Web書棚

書誌詳細

標題および責任表示 A broad church : conceptual and theoretical developments in relationship marketing / edited by John Egan and Michael J. Harker
出版・頒布事項 London : Sage , 2005
形態事項 vi, 442 p. : ill. ; 24 cm
書誌構造リンク SAGE library in business and management <BB11010927> . Relationship marketing / edited by John Egan and Michael J. Harker ; v. 2//ab
 >>シリーズで再検索する
注記 "ISBN1-4129-0866-3 (set of three volumes)"--T.p. verso
注記 Includes bibliographical references
NCID BA72271663
本文言語コード 英語
著者標目リンク Egan, John, 1952- <AU00301475>
著者標目リンク Harker, Michael J. <>
分類標目 DC22:658.812
件名標目等 Relationship marketing