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Simply better : winning and keeping customers by delivering what matters most

Patrick Barwise, Seán Meehan. -- Harvard Business School Press, 2004. <BB21321693>
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No. 巻号 配置場所 請求記号 資料ID コメント 状態 禁帯出区分 予約 Web書棚
0001 深草.8号館閉架3F 675.2/BAR-B 10600008505 一般 0件
巻号
所蔵館 深草
配置場所 深草.8号館閉架3F
請求記号 675.2/BAR-B
資料ID 10600008505
コメント
状態
禁帯出区分 一般
返却予定日
予約 0件
Web書棚

書誌詳細

標題および責任表示 Simply better : winning and keeping customers by delivering what matters most / Patrick Barwise, Seán Meehan
出版・頒布事項 Boston : Harvard Business School Press , c2004
形態事項 xiv, 216 p. : ill. ; 25 cm
巻号情報
ISBN 0875843980
注記 Includes bibliographical references (p. 197-208) and index
注記 HTTP:URL=http://www.loc.gov/catdir/toc/ecip0411/2003025723.html Information=Table of contents
NCID BA69568948
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Barwise, Patrick <AU00063480>
著者標目リンク Meehan, Seán <AU00304889>
分類標目 LCC:HF5415.335
分類標目 DC22:658.8/12
件名標目等 Customer satisfaction -- Evaluation
件名標目等 Marketing