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The marketer's guide to public relations : how today's top companies are using the new PR to gain a competitive edge

Thomas L. Harris ; foreword by Philip Kotler. -- Wiley, 1991. -- (Wiley series on business strategy). <BB20170684>
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No. 巻号 配置場所 請求記号 資料ID コメント 状態 禁帯出区分 予約 Web書棚
0001 深草.8号館閉架3F 674/WIL-B 19250127608 一般 0件
巻号
所蔵館 深草
配置場所 深草.8号館閉架3F
請求記号 674/WIL-B
資料ID 19250127608
コメント
状態
禁帯出区分 一般
返却予定日
予約 0件
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書誌詳細

標題および責任表示 The marketer's guide to public relations : how today's top companies are using the new PR to gain a competitive edge / Thomas L. Harris ; foreword by Philip Kotler
出版・頒布事項 New York : Wiley , 1991
形態事項 xiv, 306 p. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0471618853
書誌構造リンク Wiley series on business strategy <BB21584638>//a
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注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA64019261
本文言語コード 英語
著者標目リンク Harris, Thomas L., 1931- <AU00238383>
著者標目リンク Kotler, Philip, 1931- <AU00001285>
分類標目 DC20:659.2
件名標目等 Public relations -- Corporations
件名標目等 Matketing -- Management
件名標目等 Corporate sponsorship