龍谷大学図書館

Kellogg on integrated marketing : the Kellogg Marketing Faculty and the Faculty of Integrated Marketing Communications at the Medill School of Journalism, Northwestern University

Dawn Iacobucci and Bobby Calder, editors. -- J. Wiley, 2003. <BB21189736>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配置場所 請求記号 資料ID コメント 状態 禁帯出区分 予約 Web書棚
0001 深草.8号館閉架3F 675/IAC-B 10200147026 一般 0件
巻号
所蔵館 深草
配置場所 深草.8号館閉架3F
請求記号 675/IAC-B
資料ID 10200147026
コメント
状態
禁帯出区分 一般
返却予定日
予約 0件
Web書棚

書誌詳細

標題および責任表示 Kellogg on integrated marketing : the Kellogg Marketing Faculty and the Faculty of Integrated Marketing Communications at the Medill School of Journalism, Northwestern University / Dawn Iacobucci and Bobby Calder, editors
出版・頒布事項 Hoboken : J. Wiley , c2003
形態事項 xxi, 314 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0471204765
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA60175786
本文言語コード 英語
著者標目リンク Iacobucci, Dawn <AU00214871>
著者標目リンク Calder, Bobby <>
著者標目リンク J.L. Kellogg Graduate School of Management <AU00233543>
著者標目リンク Medill School of Journalism. Faculty of Integrated Marketing Communications <>
分類標目 DC21:658.8
件名標目等 Marketing