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The role of corporate reputation for multinational firms : accounting, organizational, and market considerations

Ahmed Riahi-Belkaoui. -- Quorum Books, 2001. <BB21146335>
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No. 巻号 配置場所 請求記号 資料ID コメント 状態 禁帯出区分 予約 Web書棚
0001 深草.8号館閉架B2 335.5/RIA-B 10100081823 一般 0件
巻号
所蔵館 深草
配置場所 深草.8号館閉架B2
請求記号 335.5/RIA-B
資料ID 10100081823
コメント
状態
禁帯出区分 一般
返却予定日
予約 0件
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書誌詳細

標題および責任表示 The role of corporate reputation for multinational firms : accounting, organizational, and market considerations / Ahmed Riahi-Belkaoui
出版・頒布事項 Westport, Conn. : Quorum Books , 2001
形態事項 xviii, 225 p. : ill. ; 25 cm
巻号情報
ISBN 1567204082
注記 Bibliography: p. [219]-222
注記 Includes index
NCID BA50163805
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Riahi-Belkaoui, Ahmed, 1943- <AU00071690>
分類標目 LCC:HF5686.I56
分類標目 DC21:658.4
件名標目等 International business enterprises -- Accounting
件名標目等 Corporate image
件名標目等 Goodwill (Commerce) -- Accounting
件名標目等 Social accounting
件名標目等 Social responsibility of business