龍谷大学図書館

Customer relationship marketing : get to know your customers and win their loyalty

Merlin Stone, Neil Woodcock and Liz Machtynger. -- 2nd ed. -- K. Page in association with Marketing Magazine, 2000. -- (Marketing in action series / series editor, Norman Hart). <BB21114571>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配置場所 請求記号 資料ID コメント 状態 禁帯出区分 予約 Web書棚
0001 深草.8号館閉架3F 675.2/STO-B 10000090992 一般 0件
巻号
所蔵館 深草
配置場所 深草.8号館閉架3F
請求記号 675.2/STO-B
資料ID 10000090992
コメント
状態
禁帯出区分 一般
返却予定日
予約 0件
Web書棚

書誌詳細

標題および責任表示 Customer relationship marketing : get to know your customers and win their loyalty / Merlin Stone, Neil Woodcock and Liz Machtynger
版事項 2nd ed
出版・頒布事項 London : K. Page in association with Marketing Magazine , 2000
形態事項 xii, 228 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0749427000
書誌構造リンク Marketing in action series / series editor, Norman Hart <BB10020036>//a
 >>シリーズで再検索する
注記 Previous ed.: 1995
注記 Includes index
NCID BA46514575
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Stone, Merlin, 1948- <AU00140755>
著者標目リンク Woodcock, Neil <AU00165577>
著者標目リンク Machtynger, Liz <>
分類標目 DC21:658.812
件名標目等 Marketing
件名標目等 Customer relations