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Market entry strategies for the PR China : an empirical study on the beer and softdrink industry

Alexander G.C. Dony ; with a foreword by Emil Brauchlin. -- Deutscher Universitäts Verlag, 1999. -- (Gabler Edition Wissenschaft). <BB21101485>
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No. 巻号 配置場所 請求記号 資料ID コメント 状態 禁帯出区分 予約 Web書棚
0001 深草.8号館閉架3F 588/DON-C 10000039271 一般 0件
巻号
所蔵館 深草
配置場所 深草.8号館閉架3F
請求記号 588/DON-C
資料ID 10000039271
コメント
状態
禁帯出区分 一般
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予約 0件
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書誌詳細

標題および責任表示 Market entry strategies for the PR China : an empirical study on the beer and softdrink industry / Alexander G.C. Dony ; with a foreword by Emil Brauchlin
出版・頒布事項 Wiesbaden : Deutscher Universitäts Verlag , 1999
形態事項 xxvi, 234 p. : ill. ; 21 cm
巻号情報
ISBN 382446781X
書誌構造リンク Gabler Edition Wissenschaft <BB11000082>//a
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注記 Also presented as the author's thesis (doctoral)--Universität St. Gallen, 1998
注記 Bibliography: p. 205-219
NCID BA46106761
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Dony, Alexander G. C. <>