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Branding in Asia : the creation, development and management of Asian brands for the global market

Paul Temporal. -- John Wiley & Sons (Asia), 2000. <BB21186582>
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No. 巻号 配置場所 請求記号 資料ID コメント 状態 禁帯出区分 予約 Web書棚
0001 深草.8号館閉架3F 675.3/TEM-B 10200126511 一般 0件
巻号
所蔵館 深草
配置場所 深草.8号館閉架3F
請求記号 675.3/TEM-B
資料ID 10200126511
コメント
状態
禁帯出区分 一般
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予約 0件
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書誌詳細

標題および責任表示 Branding in Asia : the creation, development and management of Asian brands for the global market / Paul Temporal
出版・頒布事項 Singapore : John Wiley & Sons (Asia) , c2000
形態事項 ix, 261 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0471835765
注記 Includes index
NCID BA45841168
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Temporal, Paul <AU00271619>
分類標目 LCC:HD69.B7
分類標目 マーケティング NDC9:675.3
分類標目 DC21:658.827095
件名標目等 Brand name products -- Case studies
件名標目等 Marketing -- Case studies
件名標目等 Competition, International -- Case studies
件名標目等 Brand name products -- Asia
件名標目等 Brand name products -- Asia -- Case studies