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International marketing strategy : analysis, development and implementation

Isobel Doole and Robin Lowe. -- 2nd ed. -- International Thomson Business, 1999. <BB21121850>
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No. 巻号 配置場所 請求記号 資料ID コメント 状態 禁帯出区分 予約 Web書棚
0001 深草.8号館閉架3F 675/DOO-C 10000134711 一般 0件
巻号
所蔵館 深草
配置場所 深草.8号館閉架3F
請求記号 675/DOO-C
資料ID 10000134711
コメント
状態
禁帯出区分 一般
返却予定日
予約 0件
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書誌詳細

標題および責任表示 International marketing strategy : analysis, development and implementation / Isobel Doole and Robin Lowe
版事項 2nd ed
出版・頒布事項 London : International Thomson Business , 1999
形態事項 xix, 572 p. : ill ; 25 cm
巻号情報
ISBN 1861524722
注記 Previous ed.: published as by Chris Phillips, Isobel Doole and Robin Lowe. London: Routledge, 1994
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA44817306
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Doole, Isobel <AU00252468>
著者標目リンク Lowe, Robin, 1945- <AU00252469>
著者標目リンク Phillips, Chris, 1941- <AU00252470>
分類標目 マーケティング NDC9:675
分類標目 DC21:658.848
件名標目等 Export marketing -- Management
件名標目等 Export marketing -- Management -- Case studies