龍谷大学図書館

The psychology of advertising in theory and practice : a simple exposition of the principles of psychology in their relation to successful advertising

Walter Dill Scott. -- Small, 1921. <BB21081237>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配置場所 請求記号 資料ID コメント 状態 禁帯出区分 予約 Web書棚
0001 紫光館.保存書庫B 097.5/ムカイ-B/987 19951583531 一般 0件
巻号
所蔵館 紫光館(深草)
配置場所 紫光館.保存書庫B
請求記号 097.5/ムカイ-B/987
資料ID 19951583531
コメント
状態
禁帯出区分 一般
返却予定日
予約 0件
Web書棚

書誌詳細

標題および責任表示 The psychology of advertising in theory and practice : a simple exposition of the principles of psychology in their relation to successful advertising / Walter Dill Scott
出版・頒布事項 Boston : Small , c1921
形態事項 ix, 437 p. ; 23 cm
その他の標題 背表紙タイトル:The psychology of advertising
注記 Bibliography: p. 409-437
NCID BA37945747
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Scott, Walter Dill, 1869-1955 <AU00140096>