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The power of two : how companies of all sizes can build alliance networks that generate business opportunities

John K. Conlon, Melissa Giovagnoli ; : cloth. -- 1st ed. -- Jossey-Bass, 1998. -- (The Jossey-Bass business & management series). <BB21053971>
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No. 巻号 配置場所 請求記号 資料ID コメント 状態 禁帯出区分 予約 Web書棚
0001 深草.8号館閉架B2 335.1/CON-B 19900011778 一般 0件
巻号
所蔵館 深草
配置場所 深草.8号館閉架B2
請求記号 335.1/CON-B
資料ID 19900011778
コメント
状態
禁帯出区分 一般
返却予定日
予約 0件
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書誌詳細

標題および責任表示 The power of two : how companies of all sizes can build alliance networks that generate business opportunities / John K. Conlon, Melissa Giovagnoli
版事項 1st ed
出版・頒布事項 San Francisco : Jossey-Bass , c1998
形態事項 xii, 193 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
巻次等 : cloth
ISBN 0787909467
書誌構造リンク The Jossey-Bass business & management series <BB10025154>//a
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注記 Includes index
NCID BA36771345
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Conlon, John K., 1952- <>
著者標目リンク Giovagnoli, Melissa <>
分類標目 LCC:HD69.S8
分類標目 DC21:658.1/6
件名標目等 Strategic alliances (Business)