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The Marketing initiative : economic and social research council studies into British marketing

edited by John Saunders. -- Prentice Hall, 1994. <BB20380634>
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No. 巻号 配置場所 請求記号 資料ID コメント 状態 禁帯出区分 予約 Web書棚
0001 深草.8号館閉架3F 675/SAU-B 19500101610 一般 0件
巻号
所蔵館 深草
配置場所 深草.8号館閉架3F
請求記号 675/SAU-B
資料ID 19500101610
コメント
状態
禁帯出区分 一般
返却予定日
予約 0件
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書誌詳細

標題および責任表示 The Marketing initiative : economic and social research council studies into British marketing / edited by John Saunders
出版・頒布事項 New York ; London : Prentice Hall , 1994
形態事項 xvi, 457 p. ; 25 cm
巻号情報
ISBN 0130428213
NCID BA23665414
本文言語コード 英語
著者標目リンク Saunders, John A., 1946- <AU00151855>
著者標目リンク Economic and Social Research Council (Great Britain) <AU00087497>
分類標目 DC20:658.800941