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Media economics : theory and practice

edited by Alison Alexander, James Owers, Rod Carveth ; : cloth, : pbk. -- Lawrence Erlbaum Associates, 1993. -- (Communication textbook series . Mass communication). <BB20322159>
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No. 巻号 配置場所 請求記号 資料ID コメント 状態 禁帯出区分 予約 Web書棚
0001 瀬田.自動化書庫 338.4/ALE 39500088323 一般 0件
巻号
所蔵館 瀬田
配置場所 瀬田.自動化書庫
請求記号 338.4/ALE
資料ID 39500088323
コメント
状態
禁帯出区分 一般
返却予定日
予約 0件
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書誌詳細

標題および責任表示 Media economics : theory and practice / edited by Alison Alexander, James Owers, Rod Carveth
出版・頒布事項 Hillsdale, N.J. : Lawrence Erlbaum Associates , 1993
形態事項 xii, 391 p. ; 24 cm
巻号情報
巻次等 : cloth
ISBN 080580434X
巻号情報
巻次等 : pbk
ISBN 0805813071
書誌構造リンク Communication textbook series <BB10010896> . Mass communication//a
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注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA21795634
本文言語コード 英語
著者標目リンク Alexander, Alison, 1949- <AU00129544>
著者標目リンク Owers, James <AU00129545>
著者標目リンク Carveth, Rod <AU00129546>
分類標目 LCC:P96.E25
分類標目 DC20:338.4/730223
件名標目等 Mass media -- Economic aspects