龍谷大学図書館

Consumerism, new challenges for marketing

edited by Norman Kangun, Lee Richardson. -- American Marketing Association, 1978. -- (Proceedings series / American Marketing Association). <BB20607056>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配置場所 請求記号 資料ID コメント 状態 禁帯出区分 予約 Web書棚
0001 深草.8号館閉架B2 365.6/KAN-B 19751329867 一般 0件
巻号
所蔵館 深草
配置場所 深草.8号館閉架B2
請求記号 365.6/KAN-B
資料ID 19751329867
コメント
状態
禁帯出区分 一般
返却予定日
予約 0件
Web書棚

書誌詳細

標題および責任表示 Consumerism, new challenges for marketing / edited by Norman Kangun, Lee Richardson
出版・頒布事項 Chicago : American Marketing Association , c1978
形態事項 v, 214 p. ; 23 cm
巻号情報
ISBN 0877570973
書誌構造リンク Proceedings series / American Marketing Association <BB10013398>//a
 >>シリーズで再検索する
注記 Selected papers presented at AMA's conference on consumerism held in March 1976 at Louisiana State University
注記 Includes bibliographies and index
NCID BA14351437
本文言語コード 英語
著者標目リンク Kangun, Norman <AU00216207>
著者標目リンク Richardson, Lee, 1940- <>
著者標目リンク American Marketing Association <AU00024390>
分類標目 LCC:HC110.C63
分類標目 DC:381/.3
件名標目等 Consumer protection -- United States -- Congresses
件名標目等 Marketing -- Social aspects -- United States -- Congresses