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The European approach to U.S. markets : product and promotion adaptation by European multinational corporations

James J. Ward. -- Praeger, 1973. -- (Praeger special studies in international economics and development). <BB20566648>
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所蔵一覧 1件~2件(全2件)

No. 巻号 配置場所 請求記号 資料ID コメント 状態 禁帯出区分 予約 Web書棚
0001 深草.8号館閉架B2 333.6/PRA-E/60 19750809833 一般 0件
0002 紫光館.保存書庫B 333.6/PRA-E/60 19751140745 一般 0件
巻号
所蔵館 深草
配置場所 深草.8号館閉架B2
請求記号 333.6/PRA-E/60
資料ID 19750809833
コメント
状態
禁帯出区分 一般
返却予定日
予約 0件
Web書棚
巻号
所蔵館 紫光館(深草)
配置場所 紫光館.保存書庫B
請求記号 333.6/PRA-E/60
資料ID 19751140745
コメント
状態
禁帯出区分 一般
返却予定日
予約 0件
Web書棚

書誌詳細

標題および責任表示 The European approach to U.S. markets : product and promotion adaptation by European multinational corporations / James J. Ward
出版・頒布事項 New York : Praeger , c1973
形態事項 xii, 114 p. ; 25 cm
書誌構造リンク Praeger special studies in international economics and development <BB10013662>//a
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注記 Bibliography: p. 101-108
NCID BA14190804
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Ward, James J. <>
分類標目 LCC:HD69.F6
分類標目 DC:658.8
件名標目等 Corporations, European -- United States
件名標目等 Marketing