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The effect of information on consumer and market behavior
edited by Andrew A. Mitchell. -- American Marketing Association, 1978. -- (Proceedings series / American Marketing Association). <BB20349193>
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0001
深草.8号館閉架3F
675.2/MIT-B
19551330193
一般
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巻号
所蔵館
深草
配置場所
深草.8号館閉架3F
請求記号
675.2/MIT-B
資料ID
19551330193
コメント
状態
禁帯出区分
一般
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書誌詳細
標題および責任表示
The effect of information on consumer and market behavior / edited by Andrew A. Mitchell
出版・頒布事項
Chicago : American Marketing Association , c1978
形態事項
ix, 112 p. : ill. ; 28 cm
巻号情報
ISBN
0877571031
書誌構造リンク
Proceedings series / American Marketing Association <BB10013398>//a
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注記
Includes bibliographies
注記
Proceedings of a workshop sponsored by Carnegie-Mellon University and the American Marketing Association, which was held at the university May 20-21, 1977
NCID
BA1301336X
本文言語コード
英語
著者標目リンク
Mitchell, Andrew A., 1939- <AU00140766>
著者標目リンク
Carnegie-Mellon University <AU00024417>
著者標目リンク
American Marketing Association <AU00024390>
分類標目
LCC:HF5415.3
分類標目
DC:658.8/34
件名標目等
Consumers -- Congresses
件名標目等
Motivation research (Marketing) -- Congresses
件名標目等
Consumer behavior -- Congresses
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