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The effect of information on consumer and market behavior

edited by Andrew A. Mitchell. -- American Marketing Association, 1978. -- (Proceedings series / American Marketing Association). <BB20349193>
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No. 巻号 配置場所 請求記号 資料ID コメント 状態 禁帯出区分 予約 Web書棚
0001 深草.8号館閉架3F 675.2/MIT-B 19551330193 一般 0件
巻号
所蔵館 深草
配置場所 深草.8号館閉架3F
請求記号 675.2/MIT-B
資料ID 19551330193
コメント
状態
禁帯出区分 一般
返却予定日
予約 0件
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書誌詳細

標題および責任表示 The effect of information on consumer and market behavior / edited by Andrew A. Mitchell
出版・頒布事項 Chicago : American Marketing Association , c1978
形態事項 ix, 112 p. : ill. ; 28 cm
巻号情報
ISBN 0877571031
書誌構造リンク Proceedings series / American Marketing Association <BB10013398>//a
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注記 Includes bibliographies
注記 Proceedings of a workshop sponsored by Carnegie-Mellon University and the American Marketing Association, which was held at the university May 20-21, 1977
NCID BA1301336X
本文言語コード 英語
著者標目リンク Mitchell, Andrew A., 1939- <AU00140766>
著者標目リンク Carnegie-Mellon University <AU00024417>
著者標目リンク American Marketing Association <AU00024390>
分類標目 LCC:HF5415.3
分類標目 DC:658.8/34
件名標目等 Consumers -- Congresses
件名標目等 Motivation research (Marketing) -- Congresses
件名標目等 Consumer behavior -- Congresses