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Defining advertising goals for measured advertising results

by Russell H. Colley ; under the auspices of the A.N.A. Committee on the "Corporate Management Approach to the Advertising Investment". -- Association of National Advertisers, 1962. <BB20346726>
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0001 深草.8号館閉架3F 674.01/COL-E 19550141033 一般 0件
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所蔵館 深草
配置場所 深草.8号館閉架3F
請求記号 674.01/COL-E
資料ID 19550141033
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書誌詳細

標題および責任表示 Defining advertising goals for measured advertising results / by Russell H. Colley ; under the auspices of the A.N.A. Committee on the "Corporate Management Approach to the Advertising Investment"
出版・頒布事項 New York : Association of National Advertisers , 1962, c1961
形態事項 xiv, 114 p. ; 24 cm
NCID BA13005339
本文言語コード 英語
著者標目リンク Colley, Russell H. <AU00139988>
著者標目リンク Association of National Advertisers <AU00139989>