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Service quality : multidisciplinary and multinational perspectives

edited by Stephen W. Brown ... [et al.]. -- Lexington Books, 1991. -- (Issues in organization and management series). <BB20221128>
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No. 巻号 配置場所 請求記号 資料ID コメント 状態 禁帯出区分 予約 Web書棚
0001 深草.8号館閉架B2 335.5/BRO-B 19300020435 一般 0件
巻号
所蔵館 深草
配置場所 深草.8号館閉架B2
請求記号 335.5/BRO-B
資料ID 19300020435
コメント
状態
禁帯出区分 一般
返却予定日
予約 0件
Web書棚

書誌詳細

標題および責任表示 Service quality : multidisciplinary and multinational perspectives / edited by Stephen W. Brown ... [et al.]
出版・頒布事項 Lexington, Mass. : Lexington Books , c1991
形態事項 xviii, 350 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0669211524
書誌構造リンク Issues in organization and management series <BB10000847>//a
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注記 Includes bibliographical references and index
注記 "This volume represents the cooperative efforts of the Service Research Center at the University of Karlstad (Sweden) and the First Interstate Center for Services Marketing at Arizona State University (United States)."
NCID BA12006846
本文言語コード 英語
著者標目リンク Brown, Stephen Walter, 1943- <AU00089490>
分類標目 LCC:HD9980.5
分類標目 DC20:658.5/62
件名標目等 Service industries -- Quality control -- Congresses