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Hearing the voice of the market : competitive advantage through creative use of market information

Vincent P. Barabba and Gerald Zaltman. -- Harvard Business School Press, 1991. <BB20375206>
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No. 巻号 配置場所 請求記号 資料ID コメント 状態 禁帯出区分 予約 Web書棚
0001 紫光館.保存書庫B 675/BAR-E 19500094851 一般 0件
巻号
所蔵館 紫光館(深草)
配置場所 紫光館.保存書庫B
請求記号 675/BAR-E
資料ID 19500094851
コメント
状態
禁帯出区分 一般
返却予定日
予約 0件
Web書棚

書誌詳細

標題および責任表示 Hearing the voice of the market : competitive advantage through creative use of market information / Vincent P. Barabba and Gerald Zaltman
出版・頒布事項 Boston, Mass. : Harvard Business School Press , c1991
形態事項 xiv, 294 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0875842410
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA11760327
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Barabba, Vincent P., 1934- <AU00141076>
著者標目リンク Zaltman, Gerald <AU00140336>
分類標目 LCC:HD30.23
分類標目 DC20:658.8/02
分類標目 NDC7:675.2
分類標目 マーケティング NDC9:675.2
件名標目等 Decision-making
件名標目等 Industrial management
件名標目等 Marketing research
件名標目等 Competition