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Service management and marketing : managing the moments of truth in service competition

Christian Grönroos. -- Lexington Books, 1990. -- (Issues in organization and management series). <BB20280210>
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No. 巻号 配置場所 請求記号 資料ID コメント 状態 禁帯出区分 予約 Web書棚
0001 深草.8号館閉架B2 336.739/GRO-B 19400095212 一般 0件
巻号
所蔵館 深草
配置場所 深草.8号館閉架B2
請求記号 336.739/GRO-B
資料ID 19400095212
コメント
状態
禁帯出区分 一般
返却予定日
予約 0件
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書誌詳細

標題および責任表示 Service management and marketing : managing the moments of truth in service competition / Christian Grönroos
出版・頒布事項 Lexington, Mass. : Lexington Books , c1990
形態事項 xxii, 298 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0669200352
書誌構造リンク Issues in organization and management series <BB10000847>//a
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注記 Bibliography: p. [277]-291
NCID BA10267805
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Grönroos, Christian, 1947- <AU00116237>
分類標目 LCC:HD9980.5
分類標目 DC20:658.8
件名標目等 Service industries -- Marketing
件名標目等 Customer service