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Retail and marketing channels : economic and marketing perspectives on producer-distributor relationships

edited by Luca Pellegrini and Srinivas K. Reddy. -- Routledge, 1989. <BB20172004>
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No. 巻号 配置場所 請求記号 資料ID コメント 状態 禁帯出区分 予約 Web書棚
0001 深草.8号館閉架3F 675.2/PEL-B 19250137816 一般 0件
巻号
所蔵館 深草
配置場所 深草.8号館閉架3F
請求記号 675.2/PEL-B
資料ID 19250137816
コメント
状態
禁帯出区分 一般
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予約 0件
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書誌詳細

標題および責任表示 Retail and marketing channels : economic and marketing perspectives on producer-distributor relationships / edited by Luca Pellegrini and Srinivas K. Reddy
出版・頒布事項 London ; New York : Routledge , 1989
形態事項 xviii, 326 p. ; 23 cm
巻号情報
ISBN 0415032180
注記 Selected papers from the Fourth International Conference on Distribution, held at Luigi Bocconi University, Milan, July 3-4, 1987, organized by the Centro di studi sul commercio and the Dept. of Marketing of New York University
NCID BA07686752
本文言語コード 英語
著者標目リンク Pellegrini, Luca <AU00366840>
著者標目リンク Reddy, Srinivas K. <AU00366841>
著者標目リンク International Conference on Distribution <AU00366842> (4th : 1987 : Milan, Italy)
著者標目リンク Università commerciale Luigi Bocconi. Centro di studi sul commercio <AU00366843>
著者標目リンク New York University. Dept. of Marketing <AU00366844>
分類標目 LCC:HF5415.129
分類標目 DC19:658.8/4
件名標目等 Marketing channels -- Congresses
件名標目等 Retail trade -- Congresses