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Consumerism and beyond : research perspectives on the future social environment : proceedings of conference

presented by Marketing Science Institute and Center for Business and Public Policy, University of Maryland ; sponsored by Chesebrough-Pond's Inc. ; edited by Paul N. Bloom. -- MSI, 1982. -- (Report / Marketing Science Institute ; no. 82-102). <BB20350360>
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No. 巻号 配置場所 請求記号 資料ID コメント 状態 禁帯出区分 予約 Web書棚
0001 NO,82-102 深草.8号館閉架3F 675.2/CON-B/82-102 19551444511 一般 0件
巻号 NO,82-102
所蔵館 深草
配置場所 深草.8号館閉架3F
請求記号 675.2/CON-B/82-102
資料ID 19551444511
コメント
状態
禁帯出区分 一般
返却予定日
予約 0件
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書誌詳細

標題および責任表示 Consumerism and beyond : research perspectives on the future social environment : proceedings of conference / presented by Marketing Science Institute and Center for Business and Public Policy, University of Maryland ; sponsored by Chesebrough-Pond's Inc. ; edited by Paul N. Bloom
出版・頒布事項 Cambridge, Mass. (14 Story St., Cambridge 02138) : MSI , [1982]
形態事項 ix, 148 p. : ill. ; 28 cm
書誌構造リンク Report / Marketing Science Institute <BB10013484> no. 82-102//a
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注記 "April 1982."
注記 Includes bibliographies
NCID BA07542005
本文言語コード 英語
著者標目リンク Bloom, Paul N. <AU00139997>
著者標目リンク Marketing Science Institute <AU00070256>
著者標目リンク University of Maryland, College Park. Center for Business and Public Policy <AU00141097>
著者標目リンク Chesebrough-Pond's <AU00141098>
分類標目 LCC:HC110.C6
分類標目 DC19:381/.3/0973
件名標目等 Consumers -- United States -- Congresses