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Nonverbal communication in advertising

edited by Sidney Hecker, David W. Stewart. -- Lexington Books, 1988. <BB20159031>
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No. 巻号 配置場所 請求記号 資料ID コメント 状態 禁帯出区分 予約 Web書棚
0001 深草.8号館閉架3F 674.014/HEC-B 19250045256 一般 0件
巻号
所蔵館 深草
配置場所 深草.8号館閉架3F
請求記号 674.014/HEC-B
資料ID 19250045256
コメント
状態
禁帯出区分 一般
返却予定日
予約 0件
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書誌詳細

標題および責任表示 Nonverbal communication in advertising / edited by Sidney Hecker, David W. Stewart
出版・頒布事項 Lexington, Mass. : Lexington Books , c1988
形態事項 viii, 296 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0669141720
注記 Papers from a conference held in New York in May 1986 and jointly by the Division of Consumer Psychology, American Psychological Association, the Marketing Science Institute, and Young and Rubicam
注記 Bibliography: p. [265]-290
NCID BA0404573X
本文言語コード 英語
著者標目リンク Hecker, Sidney <AU00356114>
著者標目リンク Stewart, David W. <AU00155524>
著者標目リンク American Psychological Association. Division of Consumer Psychology <AU00070255>
著者標目リンク Marketing Science Institute <AU00070256>
著者標目リンク Young and Rubicam <>
分類標目 LCC:HF5822
分類標目 DC19:659.1/01/9
件名標目等 Advertising -- Psychological aspects
件名標目等 Nonverbal communication (Psychology)