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The marketing of petroleum products : a study in the relations between large and small business

Marshall Chapman Howard. -- Arno Press, 1979. -- (Small business enterprise in America). <BB20572970>
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所蔵一覧 1件~2件(全2件)

No. 巻号 配置場所 請求記号 資料ID コメント 状態 禁帯出区分 予約 Web書棚
0001 深草.8号館閉架B2 335.35/SMA-B/25 19751417625 一般 0件
0002 紫光館.保存書庫C 335.35/SMA-B/25 19751162558 一般 0件
巻号
所蔵館 深草
配置場所 深草.8号館閉架B2
請求記号 335.35/SMA-B/25
資料ID 19751417625
コメント
状態
禁帯出区分 一般
返却予定日
予約 0件
Web書棚
巻号
所蔵館 紫光館(深草)
配置場所 紫光館.保存書庫C
請求記号 335.35/SMA-B/25
資料ID 19751162558
コメント
状態
禁帯出区分 一般
返却予定日
予約 0件
Web書棚

書誌詳細

標題および責任表示 The marketing of petroleum products : a study in the relations between large and small business / Marshall Chapman Howard
出版・頒布事項 New York : Arno Press , 1979
形態事項 vi, 368 p. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0405114680
書誌構造リンク Small business enterprise in America <BB10013091>//a
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注記 Originally presented as the author's thesis, Cornell, 1951
注記 Bibliography: p. 358-368
NCID BA03707453
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Howard, Marshall C. <AU00207000>
分類標目 LCC:HD9565.6
分類標目 DC:381/.45/66550973
件名標目等 Petroleum products -- United States -- Marketing
件名標目等 Petroleum industry and trade -- United States
件名標目等 Small business -- United States
件名標目等 Big business -- United States