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The Development of media models in advertising : an anthology of classic articles

edited by C. Samuel Craig, Avijit Ghosh. -- Garland Pub., 1986. -- (The History of advertising : 40 major books in facsimile). <BB20346760>
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No. 巻号 配置場所 請求記号 資料ID コメント 状態 禁帯出区分 予約 Web書棚
0001 9 深草.8号館閉架3F 674/HIS-B/9 19551800168 一般 0件
巻号 9
所蔵館 深草
配置場所 深草.8号館閉架3F
請求記号 674/HIS-B/9
資料ID 19551800168
コメント
状態
禁帯出区分 一般
返却予定日
予約 0件
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書誌詳細

標題および責任表示 The Development of media models in advertising : an anthology of classic articles / edited by C. Samuel Craig, Avijit Ghosh
出版・頒布事項 New York : Garland Pub. , 1986, c1985
形態事項 1 v. (various pagings) : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0824067622
書誌構造リンク The History of advertising : 40 major books in facsimile <BB10013172>//a
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注記 Includes bibliographies
注記 "Reprinted from the Journal of Advertising Research"
NCID BA00551573
本文言語コード 英語
著者標目リンク Craig, C. Samuel <AU00140014>
著者標目リンク Ghosh, Avijit <AU00140015>
分類標目 LCC:HF5826.5
分類標目 DC19:659.13/0724
件名標目等 Advertising media planning -- Mathematical models -- Addresses, essays, lectures