龍谷大学図書館

Religious education in a pluralistic society : papers from a Consultation on Theology and Education held at Westhill College, Selly Oak (an affiliated college of the University of Birmingham)

edited by M.C. Felderhof. -- Hodder and Stoughton, 1985. <BB20168198>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~3件(全3件)

No. 巻号 配置場所 請求記号 資料ID コメント 状態 禁帯出区分 予約 Web書棚
0001 深草.8号館閉架B2 371.6/FEL-C 18940069613 一般 0件
0002 大宮.西黌B2閉架 567.1/FEL 29300019275 一般 0件
0003 瀬田.自動化書庫 200/FEL 38840209705 一般 0件
巻号
所蔵館 深草
配置場所 深草.8号館閉架B2
請求記号 371.6/FEL-C
資料ID 18940069613
コメント
状態
禁帯出区分 一般
返却予定日
予約 0件
Web書棚
巻号
所蔵館 大宮
配置場所 大宮.西黌B2閉架
請求記号 567.1/FEL
資料ID 29300019275
コメント
状態
禁帯出区分 一般
返却予定日
予約 0件
Web書棚
巻号
所蔵館 瀬田
配置場所 瀬田.自動化書庫
請求記号 200/FEL
資料ID 38840209705
コメント
状態
禁帯出区分 一般
返却予定日
予約 0件
Web書棚

書誌詳細

標題および責任表示 Religious education in a pluralistic society : papers from a Consultation on Theology and Education held at Westhill College, Selly Oak (an affiliated college of the University of Birmingham) / edited by M.C. Felderhof
出版・頒布事項 London : Hodder and Stoughton , 1985
形態事項 viii, 148 p. ; 22 cm
巻号情報
ISBN 0340354135
内容著作注記 Education and diversity of belief / Paul H. Hirst
内容著作注記 A response to Paul H. Hirst / Kevin Nichols
内容著作注記 Can theology have an educational role? / Karl-Ernst Nipkow
内容著作注記 A response to Karl-Ernst Nipkow / John M. Hull
内容著作注記 Religious education and catechesis / John H. Westerhoff III
内容著作注記 A response to John H. Westerhoff III / John Gibbs
内容著作注記 The legitimacy of religious education in secular institutions / Howard W. Marratt
内容著作注記 A response to Howard W. Marratt / Ursula King
内容著作注記 Religious education / Daniel W. Hardy
内容著作注記 A response to Daniel W. Hardy / Anza A. Lema
内容著作注記 On acknowledging religious pluralism in education / Johannes Lähnemann
内容著作注記 Concluding remarks / Stewart Sutherland
注記 Includes bibliographies and indexes
NCID BA00325723
本文言語コード 英語
著者標目リンク Felderhof, M. C. <AU00360251>
著者標目リンク Westhill College <AU00360252>
分類標目 LCC:BL42.5.G7
分類標目 DC19:200/.7/041
件名標目等 Religious education -- Great Britain -- Congresses